Oändlig kärlek ❤️

För cirka två år sedan höll jag på att bryta ihop. Fullständigt. Jag befann mig i en stad som då ännu var obekant, mitt sommarvikariat hade tagit slut, jag klättrade på väggarna hemma av tristess och dåligt samvete och ensamheten var ett faktum. 

Min räddning heter ior. På riktigt. Han är det bästa beslutet jag tagit och han har kommit att bli så mycket mer än bara en hund för mig. Han är min bästa vän, min ljuspunkt!

Det finns inte en dag som jag ångrar att vi skaffade honom, tvärtom! Att han får lov att förgylla mitt liv med så obeskrivligt mycket kärlek är så fantastiskt! 

Det gör så ont i mitt hjärta då han inte är riktigt kry, så idag har jag passat på att skämma bort honom lite extra och myst ordentligt! 


Sofia 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback