Dream your dreams with your eyes closed, but live your dreams with your eyes open

Nu har jag kört mina första två PT-small groups och ännu en gång konstaterat att jag valt helt rätt yrke. Det är en dröm för mig att få göra det jag gillar allra mest och dessutom få betalt för det, snacka om en big bonus!!!! 

Nu är klockan närmare 11 och jag har redan hunnit haft en timmas PT, tränat själv, duschat och ätit dagens andra frukost! Hur knäppt det än känns så ska jag krypa tillbaka ner i sängen nu för att försöka få någon timmas sömn så att jag orkar 16 timmars vaken natt på jobbet! 


Kika in på www.fiashalsa.blogg.se ikväll där jag kommer publicera ett inlägg om 5 saker son ALLTID bör finnas hemma o mitt kylskåp/skafferi!

Sofia 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback