Home



Det här stället ser kanske inte så mycket ut för världen, men för mig betyder det nästan hela världen! Mitt barndomshem. 

Hit kom jag igår och hade en mysig eftermiddag tillsammans med pappa. Vi tog en eftermiddags roadtrip till G-kås och lyckades göra ett par fynd. Eftersom jag hade jobbat natten och inte sovit så bävade jag för alla galna tanter med sina kundvagnar. Alltid lyckas man ju bli påkörd av x-antal kundvagnar och det känns som att du ska gå därifrån med en trasig hälsena. TACK och lov hände inte detta igår, då det var ganska folk tomt, och tur var väl det. När jag är trött blir jag väldigt grinig och antagligen så hade jag väl stått där och grinat på tanten över min onda hälsena...

Idag skiner solen och det är fredag! Ikväll ska vi bara umgås, och det är så härligt! Innan det ska jag dock äta lunch med min fina Emelie och gå till gymmet med pappa och hans kollega som också är PT!

Sofia 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback