Bland mossa och stillhet

Idag har vi haft en härlig förmiddag! 
Vi plockade på oss och tog oss ut i skogen. Solen sipprade igenom mellan träden och det luktade höst! 

Vi har varit ute och plockat skogens gula guld och fick med oss en hel del hem och även ett gäng med älgflugor! 

När jag gick där i skogen fick det mig att tänka tillbaka på min barndom. Det kändes som att jag för en kort stund befann mig i skogen i Torestorp hos min mormor och morfar och det fick mig att sakna dem. 
Tur att jag åker hem ett par dagar i nästa vecka! Börjar få lite abstinenes efter mina föräldrar och mitt barndomshem! ❤️

Nu ska jag dricka en kopp kaffe efter en god lunch och sedan bege mig till jobbet! 


Sofia 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback